Ofte stillede spørgsmål

Tag et kig på videovejledningerne herunder, for at få svar på vores kunders oftest stillede spørgsmål

Hvordan opretter jeg en bruger på Findkollegie.dk

Når du har fundet en bolig du er interesseret i, så klikker du på ‘Kontakt kollegie’ og opretter en profil. Herefter vil du få kontaktoplysninger til alle udlejere i databasen.

Hvordan bruger jeg filtreringsværktøjet?

Filtreringsværktøjet hjælper dig med boligsøgningen, da du får mulighed for, at filtrere de boliger der bliver vist, baseret på dine ønsker i forhold til husleje, antal værelser og beliggenhed.

Hvordan anmelder jeg en boligannonce?

Ved at anmelde en boligannonce/kollegie hjælper du både dig selv, de andre kunder og os. Anmeldelse af en boligannonce kunne eksempelvis ske på baggrund af mistanke omkring en falsk boligannonce, en annonce med tydelige fejl i beskrivelse/pris, fejl i kontaktoplysninger af udlejer mm. Vi anbefaler og påskønner samarbejde med vores kunder, så vi kan få rettet umiddelbare fejl på siden, og dermed levere den bedst mulige service for jer.

Hvordan afmelder jeg mit abonnement?

Ved at afmelde dit abonnement hos Findkollegie.dk, fraskriver du dig mulighederne for at få adgang til vores boligannoncer samt udlejernes kontaktoplysninger. For at afmelde dit Findkollegie-abonnement skal du logge ind. Derefter tilgår du “min profil” og “min fordelspakke” og her finder du muligheden for afmelding. Vær opmærksom på, at du får tilsendt en mail med bekræftelse - denne er dit bevis for din afmelding.

Har du stadig ubesvarede spørgsmål?

Så kontakt kundeservice på e-mail [email protected]. E-mails besvares alle hverdage kl. 10.00 - 16.00